ПАПУЛЯРЫЗАЦЫЯ САЙТАЎ У ПОШУКАВЫХ СІСТЭМАХ: падбор ключавых слоў, спасылкі на сайт у каталогах і на форумах
Навошта выконваецца папулярызацыя сайта ў Інтэрнэце
Па-першае, рэгістрацыя ў каталогах, а таксама наяўнасць спасылак на форумах, дазваляюць павысіць рэйтынг сайта ў пошукавых сістэмах. У Google рэйтынг інтэрнэт-старонкі характарызуецца велічынёй PageRank (PR), а ў самой папулярнай рускамоўнай пошукавай сістэме Яндэкс – тэматычным індэксам цытавання (тИЦ). Спецыялісты па пазіцыянаванню сайтаў ведаюць, што гэтыя характарыстыкі ў пэўнай ступені ўплываюць на вынік выдачы пошукавікоў. Больш за тое, рэйтынг сайта ў пошукавых сістэмах з'яўляецца адным з найбольш яркіх паказчыкаў, па якім Вашы дзелавыя партнёры ацэньваюць патэнцыял кампаніі не толькі ў Інтэрнэце, але і ў рэальным свеце.
Па-другое, ужыванне ключавых слоў на старонках сайта, а таксама наяўнасць спасылак на сайт у каталогах і на форумах, дазваляюць павялічыць колькасць зацікаўленых наведвальнікаў.
Як выконваецца аптымізацыя і пазіцыянаванне сайта
На першым этапе выконваецца семантычны аналіз тэкстаў, размешчаных на сайце, і выбар пошукавых запытаў. Як ні дзіўна, запыты, якія ўводзяцца інтэрнаўтамі ў пошукавыя сістэмы, часта не паўтараюць словазлучэнні, якія мы выкарыстоўваем пры напісанні артыкулаў. Пошукавыя сістэмы збіраюць і захоўваюць статыстыку запытаў, яна даступная ў сетцы Інтэрнэт. Абапіраючыся на яе можна перапісаць тэксты, з мэтай выкарыстання на старонках сайта словазлучэнняў, супадаючых з пошукавымі запытамі. Гэтая працэдура з'яўляецца найбольш значнай сярод сродкаў пошукавай аптымізацыі і закладвае аснову для далейшага пазіцыянавання сайта ў Інтэрнэце.
Рэгістрацыя ў каталогах і размяшчэнне спасылак на форумах таксама служаць для павелічэння наведвальнасці сайта. «Правільныя» спасылкі на сайт павінны супадаць з пошукавымі запытамі, у такім выпадку па гэтым запытам сайт будзе вышэй у выдачы пошукавікоў. Для рэгістрацыі ў каталогах прыдумваюцца альтэрнатыўныя назвы сайта на аснове ключавых слоў. Назвы павінны быць сэнсоўнымі, акрамя гэтага, неабходна пазбягаць паўтараючыхся цалкам альбо часткова назваў. Найлепшы варыянт, калі сайту супастаўлены унікальныя назвы для рэгістрацыі ў кожным каталогу, таму колькасць альтэрнатыўных назваў можа дасягаць некалькіх сотняў. Прыдумванне сэнсоўных назваў сайта – творчая і досыць цяжкая праца, аднак, як паказвае практыка, выдаткі на яе кампенсуюцца добрай наведвальнасцю сайта.
Аналіз статыстыкі пошукавых запытаў, падбор ключавых слоў, рэгістрацыя сайта ў каталогах, напісанне сэнсоўных пытанняў/адказаў на форумах – дзеянні, знаёмыя нашым спецыялістам, якія добра валодаюць мовай і маюць вопыт выканання такіх работ. Дзякуючы гэтаму мы з поспехам рэалізуем гэтыя паслугі.
Польскія пошукавыя сістэмы
Чытачы дадзенага артыкула з Беларусі, Расіі, Украіны, якія зазірнулі на сайт, напэўна хочуць атрымаць спасылкі на польскі пошукавік. У розныя гады прадпрымаліся спробы стварэння пошукавых сістэм Польшчы і нам даводзілася карыстацца гэтымі пошукавікамі. Некаторыя з гэтых польскіх пошукавікаў існуюць і сёння, аднак папулярнасць іх настолькі невялікая, што мы нават не будзем іх згадваць. А парэкамендаваць можам самы лепшы польскі пошукавік – Google.pl, якім карыстаецца пераважная большасць палякаў.
Спецыфікай напісання польскага тэксту ў Інтэрнэце з'яўляецца тое, што многія польскамоўныя інтэрнаўты не пішуць спецыфічныя знакі (літары), якія сустракаюцца ў польскім алфавіце. З гэтай прычыны на польскіх сайтах дапускаецца, у большасці выпадкаў, пры ўводзе ў радок пошуку замест польскіх ą, ę, ć, ł, ń, ó, ś, ż ўводзіць літары a, e, c, l, n, o, s, z.